[so] [Tema 3] mapare

Bogdan Doinea dcbogdan07 at gmail.com
Tue May 6 20:03:20 EEST 2008

Salut!

Am si eu o intrebare relativ la tema3. Eu m-am gandit la 2 moduri in care as
putea implementarea maparea efectiva.

1) mapez la inceput toata memoria mea virtuala folosind mmap(...
ANONYMOUS....). Apoi cand primesc primul SEGV si il tratez in handler, fac
unmap si map (fd=fd_ram), adica demapez pagina mea si o mapez de data
aceasta peste RAM. Apoi folosesc mprotect ca sa schimb dreptul asupra
paginii in RD_ONLY.

2) mapez la inceput toata memoria mea virtuala folosind mmap(...
ANONYMOUS....). Cand primesc primul SEGV si il tratez, nu mai fac nici o
alta mapare, pur si simplu copiez continutul din ram in memoria mea virtuala
(respectiva pagina care a fost ceruta) si dau drepturi de RD_ONLY pe ea. In
aceasta a doua varianta, nu as face decat un mmap in toata tema.

So intrebarea mea este: care dintre cele 2 solutii se vrea implementata?

--
Bogdan Doinea
CCNA Instructor