[so] Tema 3 - de inceput

George Dita george.dita at gmail.com
Sun May 4 23:05:32 EEST 2008

Am o problema cu "startul" de la tema 3. Nu imi dau seama cum pot sa simulez
memoria ram si memoria swap prin 2 fisiere. Cum pot face corespondenta intre
pagini din memoria virtuala in swap; Eu voi avea un singur fisier de
swap/ram. Inteleg ca mapez fisierul in memorie si lucrez direct cu adrese
dar pot sa imi creez un header in fisier? Care sa retina maparile/alocarile?

Imi dau seama ca intrebarea poate parea stupida si raspunsul poate este
evident, dar nu pot scapa de modul in care aloca memoria sistemului de
operare pe care il am in minte. Ma tot gandesc la tabela de mapari, primii
biti de adresa etc. Daca puteti care cumva, sa ma ajutati si pe mine, cu o
idee sau cu o indrumare, va multumesc mult. :P

--
George Dita