[so] tema1 windows variabile de mediu

Bodistean Bogdan bodisteanbogdan at gmail.com
Fri Mar 28 13:08:19 EET 2008

dupa cum am zis in primul mail am lucrat in cygwin si am si uploadat
tema sa o testez. GetEnvironmentVariable nu gasete variabilele in timp
ce getenv le gaseste deci cred ca ele sunt acolo. cand ajung acasa o
sa incerc comanda env|grep USER. am inteles ca pe versiuni mai noi de
cygwin sunt gasite variabilele dar pe cygwin-ul de pe imagine folosita
pentru corectarea temei nu.