[so] [SO]Feedback

Razvan Deaconescu razvand at cs.pub.ro
Tue Mar 11 21:32:45 EET 2008

On Tue, 2008-03-11 at 20:48 +0200, Bogdan Doinea wrote:
> Salut!
>
> In urma parcurgerii laboratorului 3 de procese, as avea cateva
> sugestii pentru echipa de SO.
>
> Desi la nivel conceptual, laboratorul identifica bine operatiile cu
> procese, parerea mea este
> ca laboratorul 3 nu ofera o solutie integrata. Motivul este faptul ca
> nu se ofera destule exemple
> simple, cu rol relevatoriu pentru o fctie de sistem. Nu vreau sa se
> inteleaga gresit: nu vreau sa
> cautati voi in locul meu pe msdn, toate exemplele pentru toate
> apelurile tip exec() si toate
> [...]
[...]

Salut, Bogdan!

Observatiile tale sunt pertinente si mai mult decat binevenite. Speram
ca de acum incolo sa existe cat mai multe observatii/feedback de acest
fel pentru a ne putea ajuta sa imbunatatim
laboratorul/temele/cursul/materia in ansamblu.

Intr-adevar laboratorul de procese este foarte sarac in exemple si cu un
API destul de stufos. Vom rezolva aceasta situatie.

Laboratorul de SO este intr-o evolutie continua si in fiecare an mai
indreptam cate ceva. Absenta exemplelor este o problema pe care am
inceput sa o corectam semestrul trecut. Semestrul acesta focusul este pe
crearea unor exercitii de laborator cat mai bune si utile, pe existenta
unui laborator cat mai lucrativ - learn by doing. Negresit insa vom
aduce imbunatatiri si "textului" laboratorului (suportului) acolo unde
este cazul (cum se intampla, de exemplu, la laboratorul 3).

Pana una alta, va puteti arunca o privire peste niste laboratoare facute
de mine acum ceva vreme[1]. Din pacate, nu acopera partea de Windows,
dar sunt destul de bogate in exemple care va pot fi utile. Enjoy!

Multumim inca o data de feedback/observatie! Nu ezitati sa mai oferiti
observatii si cu alte ocazii!

Razvan

[1] http://anaconda.cs.pub.ro/~razvan/so/laboratoare.html

believed to be clean.