[so] Tema2Linux- Could not create message queue for receiving

Diana-Elena Gratie diana_gratie at yahoo.com
Fri Jun 27 13:54:17 EEST 2008

Sal!

    Lucrez si eu de o zi la tema2, si nu reusesc sa trec de eroarea "Could not create message queue for receiving". La mine pe calculator e ok, ruland testele 1, 2, 3 unul dupa altul le trece pe toate. Insa pe site se pare ca in client nu se poate crea coada de mesaje. E tare ciudat. In rezolvare am pornit de la rezolvarea labului 6, si fac dealocarea resurselor. Nu reusesc sa ma prind de unde poate veni problema. Daca si-a mai batut cineva capul cu asta, please do share!

Bafta la examene si spor la teme!
Diana