[so] Teme publice

Alexandru Moșoi alexandru.mosoi at gmail.com
Wed Jun 25 00:48:53 EEST 2008

nu tocmai... postul ala nu te incurajeaza sa cumperi teme :). nu cred
ca ai aflat acum de practica asta, deci... ma indoiesc ca ti-am dat
vreun impuls :P copiatul/cumparatul temelor e un fenomen grav. de-a
lungul anilor multi profesorii au inchis ochii la micile ocolisuri ale
sistemului iar studentii au profitat. probabil gandirea este ca e mai
bine o suta ingineri descurcareti decat unul in minus.

acum, fiti cuminti si nu copiati temele. mai bine spuneti-mi ce
preturi au temele la alte materii :)

Alexandru Moşoi
http://alexandru.mosoi.googlepages.com