[so] problema tema3 & lab8

Alexandru Popescu popescu.alex at gmail.com
Thu Jun 12 14:20:45 EEST 2008

Salut!
M-am apucat sa rezolv tema 3 pe windows si am observat ca imi pica anumite
teste de access. Am facut putin debugging si am observat ca imi da cu un
mesaj de sigsegv (sau cum s-o numi el pe win) in plus. Astfel pt o citire pe
o zona cu protnone imi da 2 erori la citire si 3 la scriere... Am pornit de
la rezolvarea pusa pe site a laboratorului 8, ex 5.
Am testat ex5 din lab8 cu rezolvarea propusa pe site si am observat ca apar
aceleasi erori: la o citire pe o zona cu readonly imi da sigsegv!!!!
Iata cum arata rularea programului:
C:\Documents and Settings\so\Desktop\Lab8-sol\lab8-sol\win\ex5>libvm.exe
giving PAGE_READONLY to page 0
giving PAGE_READWRITE to page 0
giving PAGE_READONLY to page 1
giving PAGE_READWRITE to page 1

Unde este eroarea si mai ales cum se rezolva?!?!?!?!?!?
--
"I want to know God's thoughts; the rest are details."