[so] [Tema 5] prb..

Cosmin Ratiu cosminratiu at gmail.com
Wed Jun 11 16:15:22 EEST 2008

2008/6/11 Bogdan Doinea <dcbogdan07 at gmail.com>:

> <snip>
>
> so at elmer:~/tema5_so/testslin$ ./generate 10 > input 2>output
>
> Am zis sa dau un cat ca sa verific generarea corecta, iar outputul este:
>
> so at elmer:~/tema5_so/testslin$ cat input
> so at elmer:~/tema5_so/testslin$ cat output
> ./generate: /lib/tls/libc.so.6: version `GLIBC_2.4' not found
> (required by ./generate)
>
> Am re-downloadat masina virtuala de mai multe ori si obtin aceeasi
> problema. In momentul de fata.. eu nu prea mai pot dezvolta nimic la
> aceasta tema..so.. any ideas why this is not working?

Salut.

Ne-am mai lovit de problema asta. Din cate tin minte cauza data trecuta era
ca respectivul 'generate' cumva nu mai era compilat pe masina de test si din
cauza asta era legat cu o alta versiune de glibc. M-am uitat peste output-ul
temei tale si se pare ca a fost rezolvata problema. Testul 4 pare ca iti
trece. Mai ai nevoie de alte idei?

Cosmin.