[so] Fwd: Tema 5 SO Linux

Razvan Deaconescu razvan.deaconescu at cs.pub.ro
Sat Jun 7 23:48:01 EEST 2008

On Sat, 2008-06-07 at 20:52 +0300, Daniel Baluta wrote:
<snip>

> Sunt Tabarana Cristian de la 333CC. Am trimis tema 5 la SO pentru
> Linux si mi-a dat timeout la primul test. Pe calculatorul meu merge
> bine chechkerul si trece 19 din 25 de teste. Poti sa te uiti si tu, te
> rog, la checker sa vezi ce se intampla?

Nu mai dati mesaje private asistentului. Orice
problema/intrebare/nelamurire legata de teme se pune pe lista de
discutii.

Incearca sa reuploadezi tema. Astfel de probleme mai apar. Nu avem un
sistem perfect de sincronizare a accesului la masinile virtuale folosite
pentru testare.

Daca nu, e posibil ca intr-adevar, tema sa iti pice pe mediul de testare
de pe server-ul nostru. Adica e posibil sa fie ceva gresit la ea.

Ai testat tema si pe masina virtuala?

believed to be clean.