[so] CreateIOCompletionPort && GetQueuedCompletionStatus

Bercea Gabriel gamitech at gmail.com
Sat Jun 7 17:00:31 EEST 2008

Eu am conceput tema astfel incat sa folosesc WSASend, WSARecv,
WSAOVERLAPPED, si WSACompletionRoutines, WSAEvents, ReadFileEx,
WriteFileEx cu IoCompletion uri.

Totul e full asincron.

Daca as apela cele 2 functii de mai sus, dummy, doar sa treaca testul 2
ar fi OK ?

Din cate am citit : " Toate operatiile se vor face asincron folosind
mecanismele cele mai scalabile oferite de fiecare sistem de operare."  -
 > mie ce am scris mai sus mi se pare F OK.

Alt quote:
"Se vor folosi functii asincrone de citire/scriere pe socketi/fisiere
impreuna cu mecanismul de completion ports pentru primirea
notificarilor. Pool-ul de threaduri va fi egal cu numarul de procesoare
din sistem"

Aveam impresia ca astea sunt doar sugestii de implementare.
De ce nu se lasa mana mai libera aici.
Inteleg asincron, asincron it is. Sunt einspe metode de a face asta. De
ce se impune tocmai asta ? Daca ce am zis mai sus era scris doar ca o
sugestie si se doreste difersitate in implementare, atunci postul meu nu
isi are rostul :)

La revedere.