[so] [Tema 5] dimensiune fisier/director

Cosmin Ratiu cosminratiu at gmail.com
Fri Jun 6 15:34:17 EEST 2008

In exemplu am folosit cygwin ca sa afisez. In cygwin daca dai 'ls -l'
dimensiunea directoarelor e afisata ca 0 pt ca sistemul de fisiere e diferit
si nu se poate obtine direct marimea directoarelor. In principiu, tu ar
trebui sa folosesti functia stat ca sa obtii dimensiunea asta. Functioneaza
la fel ca 'ls -l' ok si pe Windows, si pe Linux.

Cosmin.