[so] Bercea Gabriel - Note Teme pentru orientare

Bercea Gabriel gamitech at gmail.com
Tue Jun 3 19:07:03 EEST 2008

Pai mi-am facut. Mi se pare foarte lejera corectarea.
Am vazut ca de multe ori se scot in evidenta punctele slabe ale temei
prinr-un "  -0.0 - reason " so it is cool, si ca se dau si bonusuri
pentru diferite implementari.

Sper sa fie asa in continuare.
Vreau sa stiu si eu daca se poate distributia temelor/asistent. Adica
cine corecteaza ce teme. Cred ca exista o asemenea distribuie. Sau ma
rog o tema la 2 asistenti.
Poti sa ma ajuti cu informatia asta ?