[so] [Tema 5]recv problems

Bogdan Doinea dcbogdan07 at gmail.com
Mon Jun 2 23:45:45 EEST 2008

salut!

Am o problema cu functia recv.

Imi setasem bufferul in client pe valoarea de 8192. Daca as fi primit mai
multe date, pur si simplu faceam mai multe recv-uri in loop (pe care oricum
trebuie sa le fac in cazul real in care daca as folosi protocolul in retea,
si serverul nu ar trimite toate datelel la send, trebuie sa fac recv in
client pana primesc tot).
Daca de la server trimit mai mult de 75000B = cam 9 calupri de 8192, la al
9-lea recv, clientul se blocheaza in recv.

Apoi am incercat sa setez pur si simplu bufferul recv mai mare (sa setez
bufferul mai mare si sa si pun un length corespunzator ca parametru la
recv), insa de fiecare date recv refuza sa primeasca mai mult de 8192B. Am
simplificat scenariul apoi pana la nivelul la care se produce un singur
shimb de mesaje (server -> client) si comportamentului recv-ului este exact
la fel. Mentionez ca bufferul este de ordinul sutelor de mii si ca dau si
length-ul mai mare de 8192 in parametrul recv-ului, insa acesta nu poat
eprimi mai mult de 8192.

Any ideas?

--
Bogdan Doinea