[so] [Tema1][Win]Parametri WaitForMultipleObjects

Lucian Adrian Grijincu lucian.grijincu at gmail.com
Thu Jul 24 14:32:57 EEST 2008

2008/7/24 Alex <alexeurope2002 at yahoo.com>:
> Singura pb cu parametri ar fi la acel const Handle *. Ei in exemple am vazut
> ca apeleaza functia cu un parametru care a fost declarat static ca vector de
> hable-ruri. Dar asta nu ma ajuta prea mult...in principiu vreau sa aloc
> dinamic. Dar asa nu mi-a mers...adica imi intoarce eroarea asta.
Pare un caz standard de PEBKAC. Ori nu initializezi cum trebuie
memoria aia, ori trimiti un pointer aiurea, ori altceva. Redu la
maximum problema (să ai doar partea care alocă memoria, o
initializează și o trimite lui WaitForMultipleObjects). Dacă problema
încă se manifestă și nu te prinzi singur care e cauza postează codul
respectiv aici (din nou, să fie un cod minimal care reproduce
problema, nu toată tema ta).

--
Lucian