[so] so Digest, Vol 32, Issue 19

Razvan Deaconescu razvan.deaconescu at cs.pub.ro
Mon Jul 21 18:23:52 EEST 2008

On Mon, 2008-07-21 at 18:02 +0300, Alexandru Grama wrote:
> Nu vreua sa refac materia ci doar sa dau o marire la nivelul anului
> V.
>
> Nu am restanta dar as vrea sa iau o nota mai mare. Exista vreo
> posibilitate in acest sens?

Va trebui sa refaci materia. Se plateste ca si restanta si se poate
rafece. Problema este ca, fiind, pe semestrul 2, se suprapune cu
perioada rezervata proiectului de diploma. Ar trebui sa intrebi la
secretariat daca sunt conditii speciale de refacere in acest caz
(probabil va trebui sa ai situatia incheiata in sesiunea de examene din
aprilie-mai).

believed to be clean.