[so] propuneri

Alexandru Popescu popescu.alex at gmail.com
Thu Jul 3 20:16:47 EEST 2008

Salut! As avea si eu 2-3 propneri.
1. Mie mi s-ar parea mult mai user-friendly un forum decat actuala lista de
discutii. In forum se poate cauta mai usor, se poate da reply in timp mult
mai rapid, se poate ordona totul dupa categorii de interes si nu in ultimul
rand se poate mentine lista de discutii sub forma unui daily digest(deci nu
se pierde nimic, in schimb se castiga multe ;)). Puteam sa dau aceasta
propunere si in feedback, dar sper ca asa va avea mai mult impact si poate
vor aparea si altii care sa ma sustina. Mie personal mi s-a parut mult mai
greoaie lista de discutii de la SO decat forumurile de la alte materii (ex:
ASC, cu mentiunea ca aici oamenii au luat-o cam mult prin balarii...)
2. Lucian sau unul din asistenti zice de niste teme geniale pe care le-a
gasit. Eu stiu ca nu scriu cod de calitate, dar as dori sa ma imbunatatesc
in aceasta privinta. Mi se pare un mod bun de a invata prin a  citi ce au
scris altii si sa compari cu ce ai scris tu, pentru a te corecta si a vedea
unde si cum se putea face mai bine. De aceea as dori sa propun, ca pentru
cei care au trimis o anumita tema sa se poata da accesul la o tema etalon.
Elevul X care a facut tema Y pe Z si a uploadat-o (si eventual a si luat
nota pe ea) va avea acces si la tema X pe Z rezolvata ca la carte. Stiu ca
de aici pot aparea nenumarate discutii cum ca acele teme vor circula peste
tot, dar este si o oportunitate pt cei care au lucrat la teme sa vada cum se
puteau face intr-un mod elegant si corect 100%.
3. George =>> CHILL
Cu speranta ca macar primele 2 dintre propunerile mele vor avea si o
finalitate practica, va urez tutuor VACANTZAAA PLACUTAAA!!!

Alex Popescu

--
"I want to know God's thoughts; the rest are details."