[so] copiat, cumparat, vandut teme

Olteanu Razvan olteanu.razvan at gmail.com
Thu Jul 3 01:10:26 EEST 2008

pe de alta parte, corectitudinea exagerata nu slujeste nimanui. te
ocupi in facultate de o groaza de teme care poate nici nu vor avea
legatura cu evolutia ulterioara. poti fi perfectionist si sa bagi in
tine tone de material didactic mai mult sau mai putin folositor. pana
la urma, dat fiind volumul de cunostinte, un inginer trebuie sa stie
unde sa caute, nu sa le stie pe toate pe de rost. de aceea s-a trecut
si la specializari. fara teama iti poti folosi aptitudinile si sa te
completezi cu colegul de serviciu pe care l-au prins mai bine anumite
cunostinte si invers. doar nu trebuie sa repetam anii pentru a ne
"perfectiona"! fiecare excelam in ceva, dar mai exista si lacune.
ce mi-a fosta dat sa citesc se defineste ca fiind o cuvantare care
foloseste un limbaj de lemn, tipic comunist. dupa cum se stie, in
momentul actual, domeniile sunt interdependente. sa facem fratilor si
biologie, chimie, electronica si telecomunicatii, etc.( la facultati
ma refer), ca sa fim buni softisti. astefel, ii vom putea aduce si pe
ei la automatica, pentru a-si desavarsi cunostintele in domeniul pe
care si l-au ales...