[so] Re: Comportament ciudat

Nicolaie Marian nicky1on1 at gmail.com
Thu Jan 10 11:11:58 EET 2008

Corect. Chestia e ca am tinut deja cont de faptul asta, si anume in
swap vor fi scrise numai paginile dirty. Am tratat acest caz ceva de
genul :

daca ram e plin
    aleg o pagina(eu fac asta random) si eliberez memoria ram
        daca pagina eliberata e dirty
           o scriu in swap
        daca nu e dirty
           o marchez ca fiind nemodificata

Nu stiu daca are legatura, dar e posibil sa prind un SIGSEGV din codul
meu aiurea ? Adica un SIGSEGV din  alte cazuri decat page fault-uri ?

On Jan 10, 2008 9:57 AM, Catalina Caloian <catalina.caloian at gmail.com> wrote:

> Buna.
>

> Poate extrasul asta din enuntul temei o sa te ajute:
>
> "Daca o pagina nu a fost modificata atunci, in momentul inlocuirii, ea nu va
> mai fi inlocuita in swap (nu se va face copiere). Pentru usurinta in
> testare, acest lucru ramane valabil si la paginile care sunt initial
> read-only. "
>

> Catalina

Nicolaie Marian - Faculty of Automatic Control and Computers
Politehnica University of Bucharest