[so] Comportament ciudat

Nicolaie Marian nicky1on1 at gmail.com
Wed Jan 9 23:48:56 EET 2008

Dupa ce am terminat tema pe Linux am observat o chestie ciudata, si
anume testul de swap_clean merge ....si nu merge. Ma refer la testul
swap_clean din cadrul testului 3 (cel de dinainte de vend3()). Mai
exact, la check_swap0(6) uneori gasesc in fisierul de swap numai ram
poison, alteori nu(gasesc 0 in respectivul fisier). Mentionez ca tema
trece TOATE celelalte teste mai putin acesta.M-am chinuit ceva vreme
si vad ca nu am reusit sa ii dau de cap desi algoritmul este la la fel
cu cel din windows care trece toate testele. A mai avut cineva aceasta
problema?

--
Nicolaie Marian - Faculty of Automatic Control and Computers
Politehnica University of Bucharest