[so] win32 supersize me

Dragos Sbarlea sbarlead at yahoo.com
Wed Jan 9 00:09:22 EET 2008

Well, sa facem o analiza de bun-simt. Cand RAMul e gol, parca ai dat banii pe el degeaba, nu? :)

Atitudinea asta de caching la maxim nu e noua din Vista. Multe distributii general-pursose, noob-friendly de Linux au avut asta inainte de Vista (ex: Fedora ).

In alta ordine de idei, chiar ai simtit superfetchul pe bune? Eu am laptop si nu prea ma prind de diferenta. Ai inchis doar servicul susnumit ca sa il dezactivezi, nu?

---
Dragos