[so] [tema5] rezolvarea dilemei

Razvan Deaconescu razvand at cs.pub.ro
Sun Jan 6 23:17:04 EET 2008

On Sun, 2008-01-06 at 22:55 +0200, Catalina Caloian wrote:
> Buna.

> Parerea mea e ca in general ar trebui sa va uitati cat mai putin pe teste :)
> scopul e sa intelegeti un mecanism si nu sa faceti niste teste sa treaca.

Au dreptate si ei, Catalina. Scopul testelor este sa ajute la rezolvare.
Nu trebuie sa te uiti doar la teste si sa le faci sa treaca, dar nici nu
trebuie sa fie teste binare si sa nu te poti uita prin ele.

Asta tinand cont si de faptul ca exista diverse abordari pentru tema
care, desi aparent corecte, pot sa nu corespunda cu diversele
constrangeri de testare.

Oricum, multumim tuturor pentru feedback si pentru rabdare. Sugestiile
voastre vor fi luate in considerare.