[so] [tema5] rezolvarea dilemei

Razvan Deaconescu razvand at cs.pub.ro
Thu Jan 3 23:50:27 EET 2008

On Wed, 2008-01-02 at 22:34 +0200, Vlad Cananau wrote:
[...]
> Problema nu este sa fac asa cum vrea Razvan D. - ideea este urmatoarea
> exprimare: "Un test poate fi depunctat daca acesta reuseste sa fie valid
> ("Passed") dar implementarea este invalida."
>
> Intrebarea mea este - voi fi depunctat pentru implementarea aleasa de
> mine? (se considera "invalida"?)
>
> Va rog sa imi dea raspuns persoana care imi va corecta tema. Multumesc.

[...]

Dupa cum a spus si Catalina (care va corecta tema) se considera trecut
testul daca apare "passed".

Alte cateva precizari:

* tema a fost propusa de mine anul trecut si, dupa cum se observa, are
probleme
* imi cer scuze ca nu am realizat un upgrade al ei in acest an; pe baza
feedback-ului dat de voi (si mai ales de tine, Vlad - multumesc), va fi
corectata pentru semestrul viitor
* orice feedback legat de tema (si de alte teme) este binevenit
* nimeni nu va incerca sa jupoaie pe nimeni la corectarea temei; an dupa
an vad tot timpul o separare intre "studenti" si "asistenti" ca si cum
ar fi la cutite :-) ... asistentii propun teme cu rolul de a stimula
acumularea si sedimentarea de cunostinte, studentii le rezolva si apoi
sunt corectate; corectarea nu se face insa brutal ci tine cont de
feedback-ul dat de studenti si de alti factori de rezolvare
* orice inconsistenta in enuntul vreunei teme va fi considerata vina
noastra si nu va exista nici o forma de "repercusiune" asupra
studentilor
* Multe impliniri si satifactii in noul an!
* I'm back!