[so] [tema5] SetGPFHandler mania

Catalina Caloian catalina.caloian at gmail.com
Thu Jan 3 14:25:37 EET 2008

Buna.

Dupa parerea mea daca in handler-ul din tema intorci
'EXCEPTION_CONTINUE_EXECUTION' n-ar trebui sa fie nici o problema.

Mai intai e instalat pe prima pozitie handler-ul din tester, in 'main'; apoi
se ruleaza fiecare test – se apeleaza mai intai 'VirtualInit', deci se
inregistreaza handler-ul din tema, inaintea celui inregistrat anterior; apoi
se inregistreaza din nou cel din tester. O sa obtii in final:
handler_tester, handler_tema, handler_tester; daca din handler-ul tau se
iese cu 'EXCEPTION_CONTINUE_EXECUTION' cum e si normal, nu se mai executa al
doilea handler din tester.

Catalina