[so] [Tema1]depunctare la makefile

Catalin Iacob iacobcatalin at gmail.com
Wed Feb 13 14:23:09 EET 2008

On Wednesday 13 February 2008 14:09:08 Alexandru Radovici wrote:
> Buna ziua,
>
>    sper sa nu se considere ca intreb aiurea dar totusi as dori o lamurire
> de ce mi s-a scazut la tema 1 0.1 pentru ca "makefile-ul recompileaza mereu
> totul". Nu vad de ce ar fi o problema, este un proiect atat de mic incat nu
> conteaza.

Este o problema pentru ca trebuie sa inveti cum se fac lucrurile ca lumea
chiar daca proiectul e mic. La un moment dat o sa lucrezi la un proiect mare
si ar fi bine sa stii.

> Nu am vazut nicaieri scris cum anume ar trebui sa fie scris
> makefile-ul (in afara de build si clean).

Poate nu vedem acelasi enunt. La sectiunea testare a temei 1:

Se mai poate scadea suplimentar cand tema va fi revazuta din cauza
nerespectarii criteriilor scrise la sectiunea reguli. Astfel:
-0.1 pentru makefile incorect (de exemplu compileaza de fiecare data totul)

> Din moment ce nu scrie in regului
> si nu este o cerinta a temei, nu cred a este corect sa mi se scada asa de
> mult.

Scrie si e cerinta.