[so] checker down

Bercea Gabriel gamitech at gmail.com
Sat Aug 30 02:02:23 EEST 2008

Sugestie:

Nu stiu cum vor ajuta notificarile astea la 3 ore ca checkerul e down, sau
ca site ul  e down, sau ca VM e stricata, ca uploaderul e down, sau ce mai e
down. Militati pentru prelungirea deadline ului putin si nu aveti decat sa
asteptati sa se porneasca asta.

Testati temele acasa pe o masina virtuala cu ubuntu, single core sub un
normal user. The output should be the same as the checker's.

Credeti-ma ca daca temele trec acasa testele cu atat mai mult le vor trece
si pe masina virtuala din varii motive, de la faptul ca poate le testati pe
multi core la faptul ca pbabil le testati si cu altceva decat testele
propuse de pe site.

Good luck :p