[so] [tema5lin]detalii

Bercea Gabriel gamitech at gmail.com
Tue Aug 19 20:27:36 EEST 2008

Hello diana,

1)      Nu trebuie sa te conectezi la server pentru 0 bytes writes/reads
ofcourse. Stick to the rules, alea specificate in enunt.

2)      Fseek/SetFilePointer se poate pozitiona si dupa EOF, so it should be
no pitty. Seek-uiesti pana la offsetul dorit si scrii. Nu tre sa completezi
cu nimic.

3)      Specify warning please. Nu e dat bine in ce fel . Arata-mi
declaratie lui "const struct aiocb * const list[]" si cum ai apelat functia,
sau poti astepta un raspuns de la Razvan.