[so] Modificare enunt tema 2

Bogdan Bodistean bogdanbodistean at gmail.com
Thu Apr 24 11:38:53 EEST 2008

2008/4/24 Lucian Adrian Grijincu <lucian.grijincu at gmail.com>:

> pus
> construiasca
> mai
>
> daca formatul de afisare ducea la stringuri de mai mult de 7GB, cum
> mai tineai in memorie partajata afisarea?

Pentru fiecare nod se adauga in string cel mult 11 bytes care reprezint
numarul intreg in format de afisare plus un caracter pentru spatiu sau un
caracter de sfarsit de linie, plus '*' care reprezinta un nod nul.  asta
inseamna in medie 14 bytes. O implementare normala a arborelui clasic poate
contine un int pentru valoarea nodului plus inca doi int incare vor fi
tinutii offset-ul pentru cei 2 copii. Deci s-a ajuns deja la 12 bytes
garantat si daca cineva mai vrea sa tine un camp si pentru tata deja se
depaseste. Pe cand string-ul poate fi mai mic daca nu sunt folosite doar
numerele din limita superioara a int-ului. Deci daca nu poate fi folosit
stringul in memoria partajata nici un arbore clasic cu mult mai mare nu ar
putea fi tinut.