[so] Modificare enunt tema 2

Bogdan Bodistean bogdanbodistean at gmail.com
Thu Apr 24 00:40:01 EEST 2008

2008/4/23 Daniel Baluta <daniel.baluta at gmail.com>:

> timpul in memoria partajata , astfel nu este nevoie
> ca serverul sa primeasca o comanda de genul print prin care sa copieze
> continutul arborelui tinut local in memoria partajata.
> De asemenea , mai multi clienti pot printa arborele in acelasi timp .
> Asadar ajungem , la o imbunatatire atat a memoriei ocupate , cat si a
> timpului in care o comanda a clientului este rezolvata.

daca am face in server direct un string-ul ce uremaza a fi printat si pus
apoi in memoria partajata atunci toti clientii care au de afisat nu mai
aproape nimic de facut . si ar fi mult mai eficient decat sa construiasca
fiecare client stringul. daca ati zice ca e din motive didactice nu as mai
avea ce sa spun, dar in cazul de fata tot nu vad care e eficenta.