[so] Modificare enunt tema 2

Daniel Baluta daniel.baluta at gmail.com
Wed Apr 23 10:51:30 EEST 2008

Salut Valentin,

2008/4/23 cojocaru valentin <amalosoul at yahoo.com>:

> Am intrat astazi dupa ce m-am uitat pe depunctarile de la tema 2 sa vad
> enuntul temei si acesta a fost completat.
> 1.Nu se specifica nimic inainte de faptul ca tot clientul este cel care
> trebuie sa faca deserializarea arborelui. In enuntul temei de pana acum nu
> stiu cate zile era scris faptul ca un client trebuie sa afiseze arborele nu
> sa il si deserializeze. Acum am intrat si a aparut cu bold faptul ca nu avem
> voie sa il deserializam la server.

In enunt se specifica dinainte ca arborele se tine in memoria partajata [
daca pui un string formatat dupa cum cere enuntul
in memoria partajata acolo nu poti sa zici ca ai arborele ].

> Eu mi-am trimis tema acum vreo 9 zile cand aceasta specificatie nu exista,
> daca o retrimit acum imi apar depunctari...ceea ce nu e bine. Oricum
> depunctarea este enorma pentru o cerinta ce nu exista anterior.
> Prea mare diferenta daca fac deserializarea la client nu e , insa cerinta
> nu exista.

Cerinta exista , si este impusa datorita eficientei . Intrucat serverul se
ocupa de add,append,remove,clear nu dorim sa il incarcam si cu operatia de
print , astfel incat o delegam catre clientul care doreste sa o execute.

> 2. In depunctarile de pe site nu apare aceasta cerinta ca sleep sa nu fie
> trimisa si la server .
> Spre exemplu eu ii trimit un caracter s (care nu are nicio valoare de
> timp), la fel de usor as fi putut sa ii trimit un caracter z, t, w
> server-ului, ca el sare peste acest caracter (si nu face sleep). Intrebarea
> mea este daca se considera ca i-am trimis comanda s si server-ului?

Aici nu e problema , la tine , tu folosesti s din cate mi-am dat seama
pentru sincronizare.

> Intrebarea mea este in primul rand legata de prima parte.
> Cei care deja am trimis tema inainte ca aceste noi specificatii sa existe
> ce anume putem face

In general trebuia sa iti pui problema daca asa cum faci tu e bine.
Aceasta problema si-au pus-o oamenii :
Acum doi ani:
http://cs.pub.ro/pipermail/so/2006-November/008606.html
http://cs.pub.ro/pipermail/so/2006-November/008646.html

Acum un an:
http://cs.pub.ro/pipermail/so/2007-November/009234.html

Si anul acesta:
http://cs.pub.ro/pipermail/so/2008-April/009904.html

Tocmai partea asta era cea mai grea din implementarea temei  ,  asa ca
depunctarea este justificata.

> Multumesc anticipat!

 welcome.