[so] mutex sau semafor

Lucian Adrian Grijincu lucian.grijincu at gmail.com
Thu Apr 17 19:06:27 EEST 2008

despre ce temă vorbești?

când trimiți un mail în legătură cu o anumită temă pune un "[temaX]"
in titlul mailului, și eventual un "linux", "windows", "lin", "win",
etc. să ne prindem și noi despre ce vorbești.

uită-te aici: http://cursuri.cs.pub.ro/pipermail/so/2008-April/thread.html
dacă un coleg de-al tău are o nelămurire despre o temă și se uită prin
arhive să vadă dacă s-a mai discutat problema respectivă poate să își
dea seama ușor dacă îl interesează un thread/mesaj sau nu din titlu
direct, fără să mai deschidă mailul.

Lucian