[so] Tema 2 - Mailslots

George Dita george.dita at gmail.com
Wed Apr 16 22:30:50 EEST 2008

Salut,

    Incerc sa implementez comunicatia client - server printr-un mail slot si
nu stiu cum pot sa fac serverul sa astepte ca sa se puna ceva in coada de
mesaje inainte sa citeasca. Exista un flag care face asta automat? Nu vreau
sa fac verificari periodice ca sa observ daca exista ceva in coada de mesaje
(asa ca GetMailslotInfo does not compute right now) si implementarea unui
semafor pentru asa ceva mi se pare redundant.
    Problema 2: accesul concurent la un mailslot este rezolvat prin
constructia sa?

--
George Dita