[so] Probleme nota tema 1

Azure Dragon the_first_azure_dragon at yahoo.com
Sat Apr 12 13:46:15 EEST 2008

Salut. Am uploadat acum cateva zile tema 1 pe windows (cu 4 zile intarziere avand -1 p).Atunci a compilat-o cu succes si chiar a verificat-o (dand checking timeout - desi nu stiu de ce, mie mergandu-mi perfect pe teste pe masina virtuala de pe site, dar nu asta e problema) si imi aparea cu "ok". Acum vad ca am trecut in dreptul ei 0 pe motiv ca nu se compileaza. Nu am mai facut nici un upload de atunci. Se poate verifica starea reala a temei? Am inteles ca au mai fost probleme de genul acesta. N-as vrea sa o uploadez din nou si sa mi se stearga iarasi. Multumesc anticipat.

Calin Lucian 333CC.

http://mail.yahoo.com