[so] Recuperare laboratoare pierdute SO

Razvan Deaconescu razvand at cs.pub.ro
Fri Apr 4 22:59:47 EEST 2008

Salut!

Saptamana viitoare laboratoarele de SO se vor desfasura dupa cum
urmeaza:

Luni (7.04), Marți(8.04), Joi(10.04), Vineri(11.04) - laboratorul 6
Miercuri (9.04) - laboratorul 5
Miercuri (12.04) (sambata) - laboratorul 6

12.04 va fi singura sambata de recuperare.

Incepand cu saptamana 14/04-20.04 prima ora de laborator va fi cea de
luni 14-16.

Se vor tine ore in joia si vinerea dinainte de Paste. Daca nu am face
acele ore am compromite corelarea laborator-curs si laborator-teme.
Totodata, in programa actuala a laboratorului nu se fac ore in ultima
saptamana - un lucru bun tinand cont ca veti avea destule proiecte/teme
de final de semestru.

believed to be clean.