[so] probleme

Mircea Gherzan mgherzan at anaconda.cs.pub.ro
Fri Apr 4 12:00:25 EEST 2008

Buna,

Acum am verificat si rezultatul ultimei teme trimise de tine aseara
(23:01) nu a fost suprascris, este la locul lui, ca si tema in sine.

Vom mai investiga.

Daca mai intalneste cineva un astfel de comportoment, dati un mail pe
lista *inainte* de a face upload din nou.

--
Mircea Gherzan
Faculty of Automatic Control and Computers