[so] Redirectari comenzi interne

Catalin Iacob iacobcatalin at gmail.com
Mon Oct 29 00:07:52 EET 2007

On Sunday 28 October 2007 21:55:16 Stefan Bucur wrote:

> Merge si nu prea merge. :) Din output-ul urmator:
>
> stefanb at anaconda:~/work$ cd -
> /home/stefanb
> stefanb at anaconda:~$ cd work/
> stefanb at anaconda:~/work$ cd - | less
> stefanb at anaconda:~/work$
> [...]
> La intoarcerea
> din executie, directorul curent al procesului parinte ramane, evident,
> neschimbat (directorul curent al unui proces nu poate fi partajat cu
> alte procese).

Bash in cazul asta are un comportament care poate uimi user-ul care totusi se
asteapta sa-i fie schimbat directorul. Explicatia e cea data de tine. Asta
arata ca redirectarile la cd sunt un caz limita (pentru care Bash alege o
solutie care e discutabil daca e cea mai buna sau cea mai intuitiva pentru
user) si fiindca e un caz limita am spus ca puteti sa il tratati cum vreti -
cel mai simplu e sa ignorati cu totul redirectarile lui cd. Testele nu
verifica asa ceva deci e ok.

> Eu asa am facut pe Linux, si rezultatele imita destul de bine
> comportamentul Bash-ului, insa pe Windows nu prea merge

E ok. Nu te mai chinui si lasa-l ca pe Windows sa ignore redirectarile :-).