[so] Redirectari comenzi interne

Catalin Iacob iacobcatalin at gmail.com
Sun Oct 28 22:38:40 EET 2007

On Sunday 28 October 2007 20:44:35 Alexandru-Mihai Carp wrote:
> Am si eu o intrebare:
>
> Tema trebuie sa suporte redirectari pentru comenzi interne?

Nu e nevoie.

> De exemplu: "cd /nu_exista 2> test.txt" ce trebuie sa faca?

Poate sa ignore 2> test.txt sau sa faca cum face Bash (pune mesajul de eroare
al shell-ului in test.txt).

> Am observat ca in Bash, functioneaza doar ">" pentru "cd" ("|" si "<" nu
> au nici un efect).

Nu e gresit daca faci ca Bash dar nici nu e nevoie.

Oricum redirectarea < nu prea are sens deoarece cd nu e un executabil care sa
citeasca ceva de la standard input. Probabil de-aia Bash nu face nimic in
cazul <.

Si apropo, din ce vad eu | in Bash merge. Daca dai cd - asta in Bash schimba
directorul in cel in care ai fost inainte si iti afiseaza directorul in care
tocmai te-a mutat. Daca dai cd - | less o sa vezi in less noul director
deci | merge. Oricum, cum am zis nu e nevoie sa suportati asta (si nici cd -
evident).