[so] Redirect multiplu

Maximilian Machedon maximilian.machedon at gmail.com
Fri Oct 26 17:07:51 EEST 2007

Este la latitudinea voastra cum tratati acest caz (vezi si FAQ).

Mie mi se pare "normal" fie sa iei in considerare doar ultimul redirect, fie
sa dai o eroare, fie sa faci ce face bash. Testele trebuie sa treaca, dar
testele curente nu testeaza acest caz limita (sau altele) special pentru a
va lasa libertate de miscare.

    Max