[so] [Tema4]Debug

cosminratiu at gmail.com cosminratiu at gmail.com
Fri Nov 23 00:18:46 EET 2007

Am modificat testele astfel incat stderr sa ajunga in listingurile de pe
site. Va rog, folositi cu grija chestia asta, adica nu afisati bufferele
vehiculate prin tema pt ca asta va avea ca efect cresterea dimensiunii
listingurilor la cativa mega si umplerea serverului cs.pub.ro destul de
repede. Si nu vreti sa stiti ce se intampla cand se umple cs.pub.ro. (hint:
armageddon e mic copil pe langa asta).