[so] Situatie activitate laborator

Alexandru Mosoi brtzsnr at gmail.com
Sun Nov 11 23:52:46 EET 2007

eu stiam altceva despre modul de notare :). credeam ca prezenta la
laborator nu conteaza (afara ca trebuie sa vii la minim cateva  ca sa
treci), doar punctajul final conteaza :). pe mine ma tenta idee ca in
momentul cand am 120 puncte sa nu mai dau la laborator. plus ca mi se
pare ca formula cu care s-a calculat nota e putin gresita ... :)

Alexandru Moşoi
http://alexandru.mosoi.googlepages.com