[so]GetEnvironmentVariable

Eduard-Marius Dragomir eduard.dragomir at yahoo.com
Sun Nov 4 23:51:50 EET 2007

Functia GetEnvironmentVariable are unul dintre parametri de tipul LPSTR, care, dupa
cate am inteles, este un TCHAR. Daca aloc memorie cu malloc folsind TCHAR sau char
ca tip de baza primesc caractere ciudate cand apelez functia. Daca nu aloc memorie,
merge doar cand apelez functia mea recursiva ce contine GetEnvironmentVariable o
singura data si afiseaza ce trebuie. La mai multe apeluri recursive, crapa....help...

http://mail.yahoo.com