[so] checker

Catalin Iacob iacobcatalin at gmail.com
Sat Nov 3 21:54:03 EET 2007

On Saturday 03 November 2007 21:42:09 Eduard-Marius Dragomir wrote:
>     Am o pb cu checker-ul luat de pe site. Desi manual imi trec toate
> testele, cand folosesc checker-ul imi pica toate, eroarea, dupa ce m-am
> uitat prin fisiere, fiind "unexpected CHARS_AFTER_EOL". Sugestii?

Eu ma gandesc ca e de la \n versus \r\n.

Incearca sa rulezi tema in masina virtuala. Sau sa o trimiti pe site sa vezi
daca face la fel.

La instalare Cygwin te intreaba daca vrei sa-si faca fisierele cu terminatori
Unix (si zice recommended) sau Dos. Teoretic checker-ul ar trebui sa
gestioneze translatia (o face trecand totul la Unix chiar si pe Windows).
Poate daca ai instalat Cygwin cu optiunea DOS utilitarul dos2unix nu se
comporta cum trebuie.

Oricum trebuie sa ne dai mai multe detalii: tema pe Linux sau Windows? Rulata
pe calculatorul propriu sau in masinile virtuale?

Catalin