[so] ram_sync la tema 5

Bogdan Prisacari bogdan.prisacari at gmail.com
Thu Jan 11 22:27:53 EET 2007

Salut,

Nu mi se pare normal sa existe criterii diferite de corectare intre teme. La
fel cum nu mi se pare normal sa apara modificari (restrictii) la teme pe
lista de discutii (care poate nu o citeste toata lumea).

Daca consideri ca rezolvarea descrisa de tine e gresita conform textului
initial al problemei, nu vad de ce ai scade doar celor care au trimis dupa
11 ianuarie (poate sunt unii care au facut 90% din tema pana acum si si
pentru ei "schimbarea vine destul de aproape de deadline-ul temei") si nu
tututor.

Daca consideri ca rezolvarea e corecta din punct de vedere al textului temei
dar gresita datorita unei formulari proaste a lui (desi ia toate testele) nu
mi se pare normal sa se scada nimanui pentru ca dupa cum spuneam destui nu
citesc decat acel text, nu si lista de discutii.

Daca vrei sa stimulezi rezolvarea corecta (conform noilor cerinte) a temei
mi se pare mai potrivit un bonus pentru cei care isi bat capul cu asta, dar
e doar o parere personala.

Bogdan PRISACARI - 346 CA