[so] [Tema 1] Problema warninguri Windows

Razvan Gherghina razvan.mihaig at gmail.com
Mon Jan 8 12:08:05 EET 2007

Am incercat sa elimin warningurile cauzate de functiile strcpy si co.
prin folosirea flagului _CRT_SECURE_NO_DEPRECATE dar nu am reusit. Nu
mi se pare corect sa mi se scada puncte pentru o tema care merge bine
din cauza ca cei de la Microsoft nu au considerat cu cuvinta ca aceste
warninguri sa fie optionale nu obligatorii. Nu am nici o problema cu
buffer-overflow. In plus imi apar si warninguri pentru fisierele
parser.tab.cpp si parser.yy.cpp.
Pe site imi arata ca le compileaza dar se returneaza warninguri din
parser.tab.c si parser.yy.c.
Chiar nu mai inteleg nimic. E posibil ca, compilare sa se faca cu un
alt makefile decat cel pe care l-am uploadat pe site?
Multumesc