[so] corectare tema 3 windows

Gringo Croco gringocroco at gmail.com
Thu Feb 15 04:14:02 EET 2007

-0.65 test stres
cat am dezvoltat eu tema si cand am uploadat tema nu am obtinut asa
ceva (din cate imi aduc aminte).
presupun ca tema a fost testata din nou dupa ce am uploadat-o eu pe site.
in conditiile in care a fost testata in un mediu mai ciudat (copiai
ceva pe acolo sau ai rulat-o pe o masina mai slaba, etc.) nu consider
ca penalizarea este corecta.
as dori o reevaluare in conditii normale (de fapt mai multe :) ). daca
in unul din cazuri apare eroare la stres test, ma inclin si imi cer
scuze pentru deranj. daca in schimb trece toate testele, as dori sa
fiu punctat corespunzator.

Va multumesc,
Lucian Adrian Grijincu, 346CA