[so] reguli examen / toamna

iulia abc iulia_trifan at yahoo.com
Mon Feb 12 10:09:44 EET 2007

Temele se pot trimite pana in toamna si pentru marire de nota? De exemplu, daca un student ia 6 si vrea sa mai trimita teme, poate veni in toamna doar pentru totalizarea punctajului din sesiunea aceasta, plus temele trimise dupa sesiune?
  Multumesc.

Octavian Purdila <tavi at cs.pub.ro> wrote:
  On Saturday 10 February 2007 21:09, Bogdan Grigorescu wrote:
> Am si eu cateva intrebari legate de combinatia examen / teme SO:
> - examenul dat in sesiunea asta se pastreaza daca nu sunt trimise destule teme?

Da.

> - cand se poate incepe trimiterea temelor pentru toamna si care va fi punctarea teme/examen?

Dupa 17 feb. Punctajul pentru teme/laborator/examen se pastreaza (3 puncte exame, 2 puncte laborator, 1 punct per tema de nota 10). Se pastreaza si deadline-urile temelor, astfel incat nota maxima pe temele trimise de acum inainte este 7.

tavi