[so] intrebare despre examen

Octavian Purdila tavi at cs.pub.ro
Sat Feb 10 18:08:50 EET 2007

On Friday 09 February 2007 09:33, Andrei Olaru wrote:
> O intrebare scurta:
>
> Am gasit in notitele din primul curs de so ca examenul va fi cu cartile
> deschise.
>
> In contextul in care poate unii dintre noi nu au laptop, deci nu au
> posibilitatea de a avea la ei o cantitate mare de date (cum ar fi Tanenbaum
> + slide-uri + laboratoare complete + teme etc), ce ar fi indicat sa aducem
> cu noi?
>
> Sau, mai pe scurt, de ce nivel de profunzime si la ce mod vor fi puse
> intrebarile? Vor referi ele chestiuni specifice de Linux / Windows, cod etc?

Nu aveti nevoie de laptop sau o cantitate mare de date. Trebuie doar sa _intelegeti_ conceptele despre care am vorbit la curs.

Intrebarile vor testa daca ati inteles si puteti aplica aceste concepte, nu capacitatea voastra de a memora sau a cauta in curs/bibliografie subiectele si a le copia de acolo.

Asa ca, daca aveti nelamuriri in legatura cu unele concepte, le putem discuta pe lista.

Ar fi bine sa va uitati si pe subiectele din anii trecuti. Din pacate, datorita unor probleme hardware, eu le-am pierdut, asa ca daca cineva le mai are, ar fi bine sa le trimita pe lista.

Succes,
tavi