[so] [Tema5] Setarea semnalelor

Andrei Homescu ahomescu at gmail.com
Fri Dec 21 16:02:23 EET 2007

Salut!

Am o problema la tema 5 cu semnalele. Eu instalez SIGSEGV cu sigaction
si salvez sigact. Mai tarziu, in vend, restaurez handlerul vechi tot
cu sigaction, folosind oldact salvat.
Problema e ca imi pica la al doilea test verificarea signal
handlerului fiindca programul de test asteapta sa gaseasca SIG_DFL,
dar gaseste pointer catre segv_handler din test.c.
Aceasta problema apare fiindca inainte de al doilea test, programul
apeleaza de 2 ori set_signal, dar nu apeleaza de 2 ori vend cu
parametri valizi.
As putea sa modific si sa instalez la terminare ca handler SIG_DFL in
loc de oldact, dar exista vreo justificare pentru acest comportament
al programului meu?