[so] [tema4] citire / scriere din fisier

Alexandru Radovici msg4alex at gmail.com
Wed Dec 19 02:24:41 EET 2007

Salut cosmin,

  asa e long, time no see ;)

  Mersi de ajutor, merge acuma. Nu pusesem GENERIC_READ ci FILE_READ_DATA.
Nu scrie nicaieri pe site-ul msdn de asa ceva ca n-ar merge. Inca ceva,
scrie pe CodeProject ca WriteFile va scrie sincron daca fisierul nu este
destul de mare. Inseamna ca scriu sincron atunci? Eu am testat si cazul
asta, e ok asa, sau trebe sa maresc fisierul intai?

  Alexandru

e-mail: alex at ipworkshop.ro
telefon: 0742061223
www.ipworkshop.ro