SUSPECT: Re: [so] [tema5] testul ramclean

Vlad Cananau vladk2k at gmail.com
Fri Dec 14 00:16:14 EET 2007

> Varianta dorita este varianta 1.

Atunci, daca varinata asta este cea "oficiala", vin eu cu o alta
intrebare (cred ca deja v-ati plictisit de mine)

O sa exemplific pe testul 3, ca sa avem ceva practic. Avem deci 3
pagini pagini fizice si 6 virtuale.
Sa presupunem, pentru simplitate, ca pagina 1 din RAM e plina cu "1";
pagina 2 din RAM e plina cu "2"; pagina 3 din RAM e plina cu "3".
mai presupunem ca cerem sa citim 4 pagini.
Cand se citesc primele 3 pagini, acestea vor fi chiar cele 3 pagini
din memorie: "111...", "222...", "333...".
Cand se citeste a patra pagina, una dintre cele 3 va fi pusa in swap
(pentru ca nu mai avem pagini fizice disponibile).
Ce va contine pagina 4?

P.S. Stiu ca nu am nevoie de raspuns pentru a face tema sa treaca
testele, dar nu asta e ceea ce vreau.