[so] [tema4] epoll_ctl

cosminratiu at gmail.com cosminratiu at gmail.com
Mon Dec 10 23:49:35 EET 2007

Ca sa elaborez un pic:

Da, epoll tine setul de descriptori in kernel si tie iti da numai
structurile pe care au aparut evenimente. Citeste cu atentie descrierea la
epoll_wait din laborator. Avantajul la asta este ca nu mai trebuie sa tii tu
seturile de descriptori si in plus, se evita copierile inutile intre
userspace si kernelspace care se intampla la poll si select (toate
argumentele trebuie copiate in kernel inainte de a se procesa. Daca unul din
ele este un vector mare, el o sa fie copiat in kernel, reducand
performantele in caz ca se face des asta).